Etykiety

Acufactum (2) Aimee Stewart (19) Alessandra Adelaide Needleworks (13) Bent Creek (1) Bloemencorso (2) Bothy Threads (7) Boże Narodzenie (43) Brooke Books (1) Cardinal Christmas Ball (2) CCN (29) Chapeau Ivre (2) Cuore e Batticuore (1) Deepest Love (3) dekoracje (4) Des Crepes (4) Dimensions (3) diy (1) Dzień Matki (3) Dzień Ojca (5) Elisa Passions (3) Enchanted Mermaid (4) Fée a la Mésange (2) Fée au Rouge - Gorge (4) Fee Bleue (3) Fee Chatainge (1) Fizzy Moon (2) galeria (171) Haed (17) HAFT XXX (322) handmade (22) Heritage Stitchcraft (1) Jan Houtman (7) karnet na igły (4) kartki (29) Koningsdag (1) koty (10) Krzyżykowe ABC (15) Le Martin Pecheur (3) Le Pecheur (3) LHN (15) listownik (1) Lizzie Kate (13) Mediterranean Mermaid (1) Mermaid Azure (4) Mermaid of the Pearls (4) Mermaids of the deep blue (4) metryczka (12) Mill Hill (36) Mirabilia (53) moja kicia Zuzia (13) moje projekty (25) monogram (11) narzędzia (10) Neocraft (6) Nimue (27) Nora Corbett (49) okno na świat (19) organizacja (16) Paris (3) Passione Ricamo (3) Permin of Copenhagen (8) pinkeep (2) podziękowania (22) pomysły (28) Poussière de Fée (4) prezent (51) Queen of Mermaid (3) RR ciasteczkowy (4) RR herbaciany (5) Rto (4) Sabrina (1) Sajou (1) Sal " Drzewo życia" (7) sal bożonarodzeniowy 2013 (3) sal bożonarodzeniowy 2014 (5) Sal jesienny (12) Sal księżycowy (7) sal świąteczny 2013 (4) Sal u Anny (15) Sal u Diany (3) Sal wiosenno - letni (8) Sal z Imbryczkiem (3) SCHIPHOL- lot MH17 (1) SODA (10) tatty teddy (11) The Bliss Fairy (6) The Petal Fairy (5) The Snowflower Diaries (3) The Stargazer (5) UB- design (4) Valerie Pfeiffer (1) Vervaco (2) w dniu ślubu (4) Wielkanoc (15) wiosna (8) World Travel Book Shelf (19) Wyróżnienie (4) wzory haftów (5) zakładka (2) zakupy (38) zawieszki (43) Zweigart (4) życzenia (28)

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 5 października 2013

Urodzinowe Candy


Mój blog skończył roczek i z tej okazji chciałam ogłosić  ”Urodzionowe Candy" z okazji pierwszych urodzinek. W ciągu tego czasu udało mi się opublikować 118 postów, ale to dzięki Wam ta liczba ciągłe rośnie. Poznałam wiele inspirujących blogów, które pozwalają mi na odkrywanie wszelakich stron rękodzieła i motywują do dalszej pracy.
Dziękuje Wam za ciągła obecność i wszystkie mile słowa!!!
Zapraszam więc do zabawy!!!!

Zasady:
» zapisy do 30 października 2013
» wyniki podam 31 października 2013
» zapraszam osoby aktywnie prowadzące bloga
» wyrażenie chęci udziału w zabawie poprzez komentarz pod postem
» umieszczenie podlinkowanego banerka na swoim blogu
» jeżeli chcecie poszerzyć grono moich obserwatorów będzie mi bardzo miło, ale nie jest to koniecznością

A co do wygrania:

Życzę wszystkim powodzenia!!!!

6 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji tej fajnej rocznicy. Takie przydasie do kartek zawsze się przydają, chętnie się zapisuję :) Ja pierwsza?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję roczku! I wiele następnych latek życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję 1 roczku i życzę wielu kolejnych.
    U mnie też niedługo takie urodzinki.....
    Obserwuję, baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje i ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję 1 rocznicy!
    Z chęcią stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje rocznicy :-)
    ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!!!!