Etykiety

Acufactum (2) Aimee Stewart (19) Alessandra Adelaide Needleworks (13) Bent Creek (1) Bloemencorso (2) Bothy Threads (7) Boże Narodzenie (43) Brooke Books (1) Cardinal Christmas Ball (2) CCN (29) Chapeau Ivre (2) Cuore e Batticuore (1) Deepest Love (3) dekoracje (4) Des Crepes (4) Dimensions (3) diy (1) Dzień Matki (3) Dzień Ojca (5) Elisa Passions (3) Enchanted Mermaid (4) Fée a la Mésange (2) Fée au Rouge - Gorge (4) Fee Bleue (3) Fee Chatainge (1) Fizzy Moon (2) galeria (171) Haed (17) HAFT XXX (322) handmade (22) Heritage Stitchcraft (1) Jan Houtman (7) karnet na igły (4) kartki (29) Koningsdag (1) koty (10) Krzyżykowe ABC (15) Le Martin Pecheur (3) Le Pecheur (3) LHN (15) listownik (1) Lizzie Kate (13) Mediterranean Mermaid (1) Mermaid Azure (4) Mermaid of the Pearls (4) Mermaids of the deep blue (4) metryczka (12) Mill Hill (36) Mirabilia (53) moja kicia Zuzia (13) moje projekty (25) monogram (11) narzędzia (10) Neocraft (6) Nimue (27) Nora Corbett (49) okno na świat (19) organizacja (16) Paris (3) Passione Ricamo (3) Permin of Copenhagen (8) pinkeep (2) podziękowania (22) pomysły (28) Poussière de Fée (4) prezent (51) Queen of Mermaid (3) RR ciasteczkowy (4) RR herbaciany (5) Rto (4) Sabrina (1) Sajou (1) Sal " Drzewo życia" (7) sal bożonarodzeniowy 2013 (3) sal bożonarodzeniowy 2014 (5) Sal jesienny (12) Sal księżycowy (7) sal świąteczny 2013 (4) Sal u Anny (15) Sal u Diany (3) Sal wiosenno - letni (8) Sal z Imbryczkiem (3) SCHIPHOL- lot MH17 (1) SODA (10) tatty teddy (11) The Bliss Fairy (6) The Petal Fairy (5) The Snowflower Diaries (3) The Stargazer (5) UB- design (4) Valerie Pfeiffer (1) Vervaco (2) w dniu ślubu (4) Wielkanoc (15) wiosna (8) World Travel Book Shelf (19) Wyróżnienie (4) wzory haftów (5) zakładka (2) zakupy (38) zawieszki (43) Zweigart (4) życzenia (28)

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 19 maja 2014

Imbryk i podziękowanie dla Poplątanej

Niedziela pozwoliła mi ukończyć imryczek. 
Nie spodziewałam się,że pójdzie mi tak szybko i przyznam,że efekt końcowy bardzo mi się podoba.
Do tego wszystkiego ucieszyłam się tym bardziej, kiedy znalazłam w domu pasującą do niego ramkę.
Od razu zabrałam się za oprawianie.
Dzbanuszek wylądował w srebrnej ramce o wym. 20 cm x 20 cm


Wymiary gotowego haftu wraz z ramką : 20 cm/ 20 cm 
( 112 x 115 krzyżyków)
Płótno : Aida Zweigart 16 ct, kolor  101 -kość słoniowa,  gęstość: 64 ściegi / 10 cm, 100 % bawełna
Igła gobelinowa : 26
6 kolorów muliny Dmc 
Haftowane 2 nitkami muliny 
Pół krzyżyk  1 nitką
Kontury 1 nitką  
 Teraz z niecierpliwością czekam na Wasze dzbanuszki i kibicuje
wszystkim dziewczynom biorącym udział w zabawie!!!!!!!!
Będę śledzić Wasze postępy :))))))))

 A tutaj jeszcze bez konturów:

I muszę Wam napisać: "Ale miły poniedziałek!"
Mój blog został wyróżniony przez Poplątaną :))))
Dziękuję Ci ogromnie !!!!!!!!!!!
Oprócz obowiązku nominacji 5 blogów ( do 100 obserwatorów), odpowiadamy i zadajemy 5 pytań
I to moje odpowiedzi na pytania od Poplątanej:
1. Gdybyś miała wybór wybrałabyś spokojne życie na wsi czy w wielkim mieście? - Spokojne życie na wsi :)
2. Jesteś... "ranny ptaszek" czy "nocny marek" ? - Zdecydowanie nocny marek :)
3. Wolisz: długą kąpiel w wannie czy szybki prysznic? - Czasami lubię się lenić:) więc, długa kąpiel w wannie :)
4. Sukienkę czy spodnie? - Spodnie :)
5. Trampki czy szpilki? - Trampki :)


5 blogów nominowanych przeze mnie:

 I moje 5 pytań:
1. Najlepsze do tej pory wakacje spędziłaś w...?
2. Ulubiona pora dnia ?
3. Robisz coś od razu czy na ostatnią chwilę ?
4.Czy posiadasz swoją szczęśliwą maskotkę ?
5. Zima czy lato ?



14 komentarzy:

  1. Przepiękny hafcik. Pisałam na blogu salowym, że chciałabym dołączyć do zabawy, ale nie otrzymałam odpowiedzi. Teraz widzę, że zabawa jest na finiszu, czy mogłabym poprosić o podzielenie się wzorkiem. Bardzo bym chciała również wyszyć ten imbryczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie!! prosiłabym Cię o napisanie swojego maila.
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Efekt zachwycający! Po oprawie obrazek prezentuje się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo mocno za każde miłe słowo :)))))))

      Usuń
  3. Gratuluję ukończenia wyszedł pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ślicznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uzyskałaś świetny efekt - rameczka rzeczywiście idealnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekspresowo wyhaftowałaś ten obrazek :-)
    Rzadko zdarza się takie szczęście jak pasująca ramka w domu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) W moim wypadku prawie nigdy się to nie zdarza:)

      Usuń
  7. Piękny imbryczek. Ja dopiero dziś dostałam wzorek.

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW!!! Ale szybko Ci poszło :) Imbryczek prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezmiennie zadziwia mnie Twoje tempo :)))
    Imbryk jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie prowadzę bloga a bardzo bym chciała wyszyć ten wzór. Czy jest możliwość otrzymania wzoru?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ha, witaj Rodaczko w Kraju Wiatraków, Tulipanów i Sera, lub jak mówi mój ojciec - w Krainie Deszczowców. Miło spotkać pasjonatkę haftów na emigracji.
    Do Noordwijku mam niezbyt daleko, prawie corocznie odwiedzam tamtejszą piękną plażę. Pozdrawiam serdecznie spod Utrechtu :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!!!!